digitalni fotoaparat pro porizovani fotek DPS

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:55:07 CET 2004

Pokud neumite fotit a pokud nahodou mate k dispozici kameru, neni lepsi si
koupit cca za 1000 Kc TV kartu? Na obrazovce muzete prubezne sledovat
zaber a rozliseni je mozna priblizne stejne. Navic snad kazda kamera ma
transfokator a zaostri i na malou vzdalenost. Nevim co umi ten digitak, ale
podle ceny bych rekl, ze to bude "krabicka od mydla" s plastovou cockou (fix
focus??) a s levnym cipem pripojenym na USB. Zaostrit to treba na 20 cm bude
problem, i kdyz se spravnym brylovym sklem jde vsechno :-)) .
Andel

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.