Ja versus Cernobyl

Karel Novosad KNOVOSAD
Středa Březen 17 11:52:52 CET 2004

On 2 May 00, at 9:49, Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:

> Ja se predevsim domnivam, ze je zcela bezduvodne preprogramovavat
> FLASH. Tim si muzete zadelat na poradne problemy a s virem to
> nema nic spolecneho. Pokud uz jste nejakou FLASH smazal, zkuste
> to podle rady, kterou tu nekdo daval prede mnou. Dalsi uz ale
> nemazte.
> Vypnete PC, Zastrcte systemovou disketu (nebo CD), PC zapnete, po
> najeti systemu z diskety provedte Fdisk, Format ,instalaci systemu
> a vsech programu. Nahrejte data ze zalohy a je to... :-)))
> Preju hodne uspechu pri hledani zaloh.
>
> 	Martin - OK1UGA

Tak predevsim je Vase domnenka spatna. CIH totiz podle varianty
maze prvnich 2048sektoru kazdeho disku a cast zacatku pameti
FLASH ve ktere je BIOS (konkretne blok, ktery obstarava BOOT
systemu - prvni byt ze 128 zmeni na nahodny a dalsich 127 na
0FFH). Vysledkem je totalne vytuhle PC po zapnuti. Tj. neprovede
se BOOT, vlastne se neprovede vubec nic...