RE: Kde sehnat "foliovy spoj" ? podruhé

KERR Elektronik s.r.o. - Roček David david.rocek
Středa Březen 17 11:52:51 CET 2004

Dobry den ,

mozne by bylo pouzit i ploche foliove kabely napr. z CD snimacu - budou asi
jemnejsi nez kabely z tiskaren. Zkuste se zeptat v nejakem servisu , kde
opravuji CD prehravace ( urcite budou mit nejake vadne vyslouzile CD
snimace ).

S pozdravem

 Rocek David
 technicke a obchodni oddeleni

 KERR Elektronik s.r.o.           tel.: 0439 - 811 363
 CESKA REPUBLIKA                e-mail: david.rocek@kerr.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.