Plosne spoje

AZE aze
Středa Březen 17 11:52:50 CET 2004

Co myslite tim "vetsi tabuli"? Je to A4 nebo 1m x 1m?
Ing. A. Žeravík, ELTEX electronics

----- Původní zpráva -----
Od: Tommy Urbanec <urbanec2@purk.skm.vutbr.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Odesláno: 2. května 2000 11:13
Předmět: Re: Plosne spoje

Ahoj!
Ja tisknu z HP 690 na pauzak, ale pres driver HPDJET_FOIL, ci jak se to
jmenuje, pak je kvalita nesrovnatelne lepsi.Dulezite je vycistit si cartrige
i upevnovaci kolebku od chlupu a stare barvy a podminkou je pouziti
originalni naplne - pri pouziti nalevaneho cartrige barvou nezname znacky to
davalo opravdu zalostne vysledky.Pauzak, ani folii si samozrejme clovek
nesmi potapat prsty, pak se to steka a nedrzi...
       Hodne stesti pri vyrobe
                            Tommy Urbanec OK2PNQ

PS: Nevite, kde koupit nejakou vetsi tabuli oboustranneho FR4 s fotocitlivou
vrstvou?