Klavesnice AT - problem

Karel Novosad KNOVOSAD
Středa Březen 17 11:52:49 CET 2004

Mam takovy problem s komunikaci klavesnice AT a AT89C2051.
Klavesnice mi sice nejak komunikuje ale...

Mam urcite predstavy o tom, jak to funguje (videl jsem
dokumentaci na HW serveru), ale opravte me, jestli se mylim:
Tak predne: Klavesnice by mela po stisku klavesy vygenerovat 11
pulsu na vyvodu CLK. Tyto pulsy by meli vyvolavat preruseni. V
preruseni se zapise na displej obsah pinu DATA  klavesnice.
(tj pri stisku by se melo zobrazit 11 hodnot na displeji)

Problem je ale ten, ze me se pri stisku klavesy zobrati pouze 0 a
pri uvolneni dalsi 2 nuly (jako by se vyvolavalo preruseni jenom
startbitem). Nekdo mi radil, ze je nutne klavesnici nejprve
inicializovat (tj. poslat ji 0FFH).

Jestli nekdo vite co delam blbe, poradte prosim.
	Dekuji Karel Novosad