Klavesnice AT - problem

Daniel Prokopec prokopec
Středa Březen 17 11:52:49 CET 2004

1. Klávesnici je po zapnutí skutečně nutné inicializovat a nastavit :

příkaz  0xF3 <byte>	- nastavení zpoždění a počtu scanování za sekundu
  // vyznam bitu v bytu 0zzsssss
  // zz - zpozdeni - 0 -> 250ms
  //               - 1 -> 500ms
  //               - 2 -> 750ms
  //               - 3 -> 1000ms
  // sssss - pocet scanovani za sekundu
  //               - 0x00 -> 30x
  //               - 0x08 -> 15x
  //               - 0x10 -> 7,5x
  //               - 0x18 -> 3,7x
  //               - 0x1F -> 2x

0xED 	- zapnuti nebo vypnuti LED indikatoru klavesnice
	  b0     - Scrollock - 1 zapnuto/0 vypnuto
	  b1     - Numlock   - 1 zapnuto/0 vypnuto
	  b2     - Capslock  - 1 zapnuto/0 vypnuto
	  b3..b7 - 0
2. Pokud je přerušení nastaveno na sestupnou hranu a příjímáte 0, znamená
to, že
došlo k přetečení bufferu

Přijatá data:
0xFF	- preteceni bufferum klavesnice detekuje chybu
0x00	- preteceni bufferum klavesnice detekuje chybu

a nutné provést nulování bufferu.

Příkaz :
0xF4 	- odblokovani klavesnice - nuluje vystupni buffer, odblokuje
          klavesnici a vraci kod (0xFA)

		S pozdravem

				Daniel Prokopec

---