No subject

vstastka@skolasteti.cz vstastka
Středa Březen 17 11:52:49 CET 2004

Pri sestaveni pocitace mi prekvapive nenastal zadny problem vse
nabehlo vporadku nainstaloval jsem W98 a pri detekci zvukove karty
windousy nahlasili, ze nasli co potrebuji, ale projistotu jsem jim
nabidl aktualnejsi ovladac od virobce ale pri restartu a pri nabihani
systemu kdyz ma dojit k prehravani zvuku nazkoci tzv. obrazovka smrti
s hlaskou, ze nastala chyba na adrese ... ve vxd atd. Chci se zeptat
jak tutochybu odstarnit zkousel jsem nastavovat jine rozsahy i/o ,ale
i irq jak ve windows tak i v biosu. Uvadim, ze se jedna o zvukovou
kartu SB Live 1024 Player a motherboard je FIC K 6110.
Mohu uvest, ze jsem zvukovou kartu projistotu zapojil k
jinemu motherboardu kde na stejnem systemu W98 fungovala bez
problemu.
Myslim si, ze se jedna asi o konflikt mezi deskou a zvukovou kartu,
prosim nemate o teto veci nejake zpravy ? Pedem dekuji.