RE: Re[3]: ILOVEYOU - odstranění + viry LINUX

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 11:52:46 CET 2004

Diky, alespon mne nekdo zachranil

V dnesni uspechane dobe se obracime na veci - programy ktere musi byt velice
jednoduche a privetive.
Stará dobra T602 - editor textu, vyhrala ve sve dobe tim, ze to byl lepsi
psaci stroj, ktery zvladly bez problemu i Blondynky

I Word se pouziva v korespondenci mozna v 95% a jeho ovladani se nauci
cvicena opice za nekolik hodin (a ja to jeste neumim - vetsi věci delam v
Page Maker 6,5)

Verim, ze UNIX , LINUX, atd. je lepsi , stabilnejsi, ale asi neni tak
privetivy

Mimochodem:
Muj svagr - LINUXak - mi tvrdi, ze nejsou viry pod LINUX. Pomozte mi
dokazat, ze nic není bez chyby a udejte mi nejaky priklad viru LINUX

S pozdravem

            ing. Jan Galuszka

FANDA elektronik s.r.o., Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.fax.: 069/6425819, mobil 0603/531605, jednatel ing. Jan Galuszka
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802
E-mail: fanda@elektronika.cz , ICQ: 20949586

provozovatel informační služby ELEKTROnik-info ... WWW.ELEKTRONIKA.CZ
vydavatel časopisu ELEKTROinzert

E-mail: fanda@elektronika.cz je společný i pro firmu Jan Galuszka - GALVEOS