RE: Re[3]: ILOVEYOU - odstranění + viry LINUX

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:52:46 CET 2004

On Fri, 5 May 2000, Galuszka Jan ing. wrote:

> Verim, ze UNIX , LINUX, atd. je lepsi , stabilnejsi, ale asi neni tak
> privetivy
>

> Mimochodem:
> Muj svagr - LINUXak - mi tvrdi, ze nejsou viry pod LINUX. Pomozte mi
> dokazat, ze nic nen? bez chyby a udejte mi nejaky priklad viru LINUX

Jsou (ale bohuzel link nemam) jenze diky principu ochrany v linuxu
a rozumne filozofii programu se v podstate nesiri bez umyslne podpory
uzivatele a tedy jsou to v podstate rarity nebo zajimavosti. Zkratka
v tomhle odvetvi je treba odvest hodne prace a vysledek nic moc - windows
jsou na viry rozhodne lepsi - zvlast kdyz jsou plne podporovany MS :-))

Do windows se zase hur dobejva z dalky, kdyz to neumi plnohodnotne
pracovat s konzoli tak to vlastne nema ani moc velky smysl, ale tenhle
nedostatek se da plne nahradit temi hezkymi viry - ktere uz pak dalkove
ovladani windows zaridi ...

|                             petrsi@jcu.cz                              |