Re[3]: ILOVEYOU - odstranění

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:52:45 CET 2004

>A dovedes si predstavit, ze by sekretarka, ktera vyrizuje
>korespondenci ve firme mela na to pocitac s Unixem, a cetla to v
>Eudore ? To by si mohl spravce jejich site postavit stul vedle ni, aby
>za ni nemusel kazdych 5 minut behat, ze ji neco nejde precist.

S Eudorou vs. Outlookem mam nasledujici zkusenosti - ja jsem dostal Eudoru
pred ~5 lety v nejakem startovacim baliku, bylo to v dobe, kdy jsem o
internetu nevedel vubec NIC a presto jsem Eudoru normalne nainstaloval a
zprovoznil. Musel jsem sice nekam zavolat, ktery server je ktery, ale
zvladnul jsem to. Asi pred pul rokem jsem nastavoval Outlook sousedovi, a
musim rict, ze jsem se zapotil. A to jsem se za tech 5 let snad prece jenom
o internetu neco dozvedel. Outlook mi prijde zbytecne vysperkovanej a tim
padem slozitej a tezkopadnej.

Stalo se mi, ze prisel od nekoho spam a tam bylo v poli To: padesat adres.
Napsal jsem tomu cloveku, at si (mimo jine) nastuduje k cemu je pole Bcc:.
K memu podivu odepsal, ze to vi, ale ze ho v Outlooku nemuze najit ;-). Ale
mozna to byla jenom vytacka...

J. Hanzal