Tlakove piezo snimace

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:52:45 CET 2004

Zdravim,

nemate nekdo zkusenost se subjektem ? Konkretne jsem nasel v GM katalogu
sensor USF-2513P za zajimavou cenu ale v tom jejich elektronickem ceniku
nic blizsiho neni. Nevite jak to funguje ?

Prepokladam ze z toho leze napeti umerne tlaku, ale hodilo by se vedet
jaky tlak to asi snese/meri zda je to linearni, v jake urovni se vystupni
signal pohybuje, zda je ten vystup staticky (kdyz na tom lezi kilo jestli
je na vystupu porad stejne napeti v case) a pod. Respektive jake to ma
treba rozmery a jak se to musi montovat....

Napadlo mne udelat z takovyhle snimacu vahu - mezi dve desky dat do rohu
ctyri sensory a nejaky display ktery by ukazoval vahu.

|                             petrsi@jcu.cz                              |