Tlakove piezo snimace

Rostislav Malik rosta.malik

From: Petr Simek <petrsi@jcu.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Sunday, May 07, 2000 10:12 PM
Subject: Tlakove piezo snimace

> Zdravim,
>
> nemate nekdo zkusenost se subjektem ? Konkretne jsem nasel v GM katalogu
> sensor USF-2513P za zajimavou cenu ale v tom jejich elektronickem ceniku
> nic blizsiho neni. Nevite jak to funguje ?
>
> Prepokladam ze z toho leze napeti umerne tlaku, ale hodilo by se vedet
> jaky tlak to asi snese/meri zda je to linearni, v jake urovni se vystupni
> signal pohybuje, zda je ten vystup staticky (kdyz na tom lezi kilo jestli
> je na vystupu porad stejne napeti v case) a pod. Respektive jake to ma
> treba rozmery a jak se to musi montovat....

> [...]
Jedine co jsem nasel jsou v papirovem katalogu GM.

Citlivost : 0.5 mV/g
Rez.kmitocet : 100 Hz
Kapacita : 1.5 nF (+/- 30%)
Pracovni napeti : 3 - 30 V DC
Pracovni proud : 1 mA
Max.vyst.proud : 20 mA
Vystupni impedance : 100 kohm
Pracovni teplota : -20 az +80 st.C
Rozmery : 25 x 13 mm

Z vlastni zkusenosti jen muzu rict, ze je to takovy kousek cervene folie se
dvema vyvody. Hodil jsem to na osciloskop a pri poklepu ne ohybu bylo videt
zmenu napeti. Pro otresovy spinac by to bylo snad vyhovujici. Pro vazeni
nevim. Ale videl jsem nekde zapojeni s OZ pro pripojeni toho snimace.
Bohuzel uz si asi nevzpomenu kde to bylo.

S pozdravem rosta.malik@volny.cz