Obvod HV2405 - male napeti primo ze site

Ladislav Hruska hruska
Středa Březen 17 11:52:43 CET 2004

Da se koupit u ALFATRONIC , Na Hanspaulce21,Praha6, tel. 02/24317286,
ale nepatri mezi nejlevnejsi obvody .Navic pokud se dobre pamatuju
potreboval nejaky externi vykonovy odpor.Jinak tam co jsem ho pouzil chodi
dodnes bez problemu.

L.Hruska