Mereni pomoci osciloskopu ???

Procházka Ivo Ivo.Prochazka
Středa Březen 17 11:52:42 CET 2004

Pokud mate osciloskop s dvema vertikalnimi zesilovaci(A, B), muze pomoci
nasledujici:

1. Ke vsupum A i B pripojim merici sondu
2. vstup B prepnout do invertujiciho modu
3. osciloskop prepnout do modu A+B
4. Pak oscilokop vlastme meri rozdil mezi vstupy A a B

Jedna se vlastne o obdobu operacniho zesilovace, a nemusi se vubec
pripojovat zem osciloskopu k merenemu zarizeni. Je vsak treba dat pozor na
to, aby kazdy ze vsupu A ci B nedostaval proti zemi vetsi napeti, nez na
ktere je navrzen protoze pak by v lepsim pripade dochazelo k ztresleni
prubehu, v horsim ke zniceni vstupniho zesilovace. BACHA NA TO !

Ivos

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.