souboj disket 3.5" vs 3"

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:52:40 CET 2004

Navzdory subjektu mi jde spise o skloubeni techto dvou disketovek.

Sbiram starsi pocitace (obzvlaste rad pokud obsahuji procesor Z80 a os CP/M)
a ted se mi dostal do rukou rozbity pocitac AMSTRAD PCW 8256 (nebo nejak
tak), spravil jsem ho, ale problem je v tom, ze pouziva tripalcove diskety a
tech mam jen 5 a navic jsou plne a je na nich jen par programu. Z inetu jsem
spoustu softwaru pro tento pocitac nasel, dale pak mam zasobu cistych cp/m
programu, ktere jsou ve velke mire prenositelne z pocitace na pocitac, ale
Potreboval bych vedet, jak pripojit 3.5" drive ke ksande od 3" (je jiná).
Mám sice popis jak 3.5" tak 3" ksandy, ale jsou tam na nekolika dratech
nesrovnalosti, kterym nerozumim.
Muzete mi nekdo pomoci?
Jakub Ladman