Mereni pomoci osciloskopu ???

hdc@atlas hdc
Středa Březen 17 11:52:40 CET 2004

> Zdravim...
>Priznam se, ze diferencialni vstup na osciloskopu jsem jeste nezkousel,
>protoze tam nemam pro tyto ucely aktivni kolik .Zkusim a pak se ozvu co to
>udelalo.
>Jak je to presné ? :-}} Tam se asi promitnou chyby obou kanalu.
>Ale asi je to na to udelane. Nebudu polemizovat.

Je to spis znouze cnost. Ale kdyz nic lepsiho neni.
Musi se opravdu dobre vybalancovat zisky obou kanalu.

>Tady zalezi na tom co chces zmerit. Kdyz nastavujes utlum je vsechno v
>poradku, ale kdyz budes merit sumy,zpozdeni, odrazy tak to trafem jen
>zneuctis a zmeris neco jineho.

Po bazarech se daji koupit meraky od TESLA Strasnice. Jsou v tom
sirokopasmova vstupni trafa, rovna od 300Hz az do 700kHz na permaloyi.
Ty meraky jsou za par stovek. Takove trafo je dnes snad i o rad drazsi.
To by melo mit i lepsi skupinove zpozdeni. Sumy to urcite merit umi.
U selektivaku jdou ty trafa do -100dBm. Ale pak bych radeji vyuzil
analogovy vytup toho meraku.

KOTTAS