Favorit - porucha elektroniky

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:52:39 CET 2004

Tak jsem dojezdil - pri jizde mi zhasnul motor a uz nechce nastartovat.
Jedna se o Favorita se vstrikovanim 1994, kdyz otocim klickem do prvni
polohy, rozsviti se kontrolka, ale benzinova pumpa nebezi. Pokusim-li se
nastartovat, neroztoci se ani starter, ani v nem necvakne ten
elektromagnet. Asi tyden predtim mi prestaly jit predni ostrikovace,
nemusi, ale muze to s tim souviset, jestli tam nekde mys hloda svazek
dratu. Musim pripustit, ze v aute je namontovan alarm a imobilizer, jejich
cinnost se zda ale normalni, alespon podle kontrolek soude.

Jake kroky bych jeste mohl podniknout, nezli se odevzdam peci mistniho
autoservisu (a z toho mam snad vetsi strach nez ze zubare ;-).

(Odbornym pohledem pod kapotu jsem vyloucil tyto zdroje zavad - baterie je
pul roku stara, benzinu je pres pul nadrze, tomu odpovida jak pocet
kilometru od tankovani, tak palivomer.)

J. Hanzal