Favorit - porucha elektroniky

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 11:52:39 CET 2004

U starsich faforitu 89 byl problem v pojiskove skrince - na plosnaky byly
nytky (nebyl pajen) a ty po case prestaly vodit.
Stacilo vyndat desku a vse propajet cinem - pak to bylo OK. (vyzkouseno a
udelano na nasem aute)
Ale tohle plati pro favorit kery mel klasicke pojistky - ne ty nove nozove.

    Michal OK1XPM