Favorit - porucha elektroniky

Ladislav Hruska hruska
Středa Březen 17 11:52:38 CET 2004

Mam taky Favorita a mel jsem nasledujici zavadu po otoceni klicku se
kontrolky rozsvitily ,ale starter nic . Odesel kontakt v relatku a pri
vymene upadl i jeden kontakt z objimky , ve SKODOVCE strasne setrej cinem ,
doporucuji rozebrat desku s relatky a vse znova propajet a zalejt cinem,
neda to moc prace a urcite je to lepsi udelat doma v garazi nez schanet
pajku 10km od nejblizsiho mesta (vlastni zkusenost) .

L.Hruska