Re: Neznámý TO220 Motorola

Přemysl Bleša premysl.blesa
Středa Březen 17 11:52:38 CET 2004

Neco podobneho jsem kdysi davno mel v ruce. Oznaceni je to P3N60 (3A Ids, N
vodivost ???, 600V Uds).
Je to uz asi 10 let co jsem se tim zabyval - takze bez zaruky ...

                                                     73!  Premek Blesa
(OK2PWM)

-----Původní zpráva-----
Od: Josef Lípa <jol@atlas.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Datum: 11. května 2000 19:22
Předmět: Neznámý TO220 Motorola

Prosím o pomoc při identifikaci neznámého transitoru (či čeho) firmy
Motorola.
Kamarád jich má pár a je škoda je vyhodit. Samozřejmě, že jsem nejprve
prohledal všechny možné katalogy, inet apod. a teprve potom, co jsem nic
nenašel podobného se obracím do konference.

pouzdro TO220, prostřední vývod je spojen s chladičen, nelze jej změřit
ohmetrem jako transistor. Označení:

M747     - toto m je v kroužku - logo Motorrola
M       T
P3N60

Moc děkuji za pomoc. Odpovědmi typu "napiš motorolovi" nebo "kup si něco
jiného" známých autorů nezatěžujte, prosím, konferenci.

                                            Dík Josef  Lípa  (OK1FWD)