Favorit - porucha elektroniky

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:52:38 CET 2004

Diky vsem za poskytnute rady, prvni uspechy se jiz dostavily - ostrikovac
je zrejme spaleny, na kontaktech se mu objevuje 12V, ale neostrikuje.
>Asi tyden predtim mi prestaly jit predni ostrikovace,

Podarilo se mi najit spatne ukostreny vetrak, takze uz je zrejma pricina
prehrivani, kdyz popojizdim v zacpe.

Presto jeste porad nestartuji.

Civka relatka od benzinove pumpy dostava napeti, ale ani jeden kontakt nema
+12V, pravdepodobne je to zasluha imobilizeru. Nepodival byste se nekdo do
chytre knizky, ktera pojistka prislusi benzinove pumpe? Zkusim propajet tu
rozvodnou desku s pojistkama a relatkama, uvidime. (Kdyz to tak hodnotim,
ten imobilizer byly vyhozeny penize.)

J. Hanzal