porucha modemu II - vyriesene

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:52:38 CET 2004

Omlouvam se ze to pisu tak hrozne pozde.
Kouknul jsem na to schema a pokud je to zapojene primo tak jak je
obrazek, tak relatko nemuze byt vytaceci.Muselo by byt primo na lince
( ne pres kodan).Pokud by ale prece jen bylo neco trochu jinak
tak mam osobni skusenost s podobnym typem relatek u
faxu z Taiwanu. U dlouhych vedeni ke koncovemu pristroji (jako na vesnicich
apod.) dochazelo k "lepeni" relatek docela casto a opakovane i po jeho
vymene za lepsi typ. Jednou jsem zkusil dat do serie s kontaktem
odpor asi 32 Ohmu. Potom se to radiklane zlepsilo a  uspesnost oprav
byla si tak 98%.
Tyhle relatka dela treba firma MEDER EL. ktera sidli tusim v Ricanech u Prahy.
Daji se samozdrejme koupit i v jinych kseftech.
Jeste jednou se omlouvam za pozdni reakci, ale nesla mi posta a tak ted ctu asi
tak
800 e-mailu.

Martin