RS-485 + napajeni ???

Petr Laščák hwsoft
Středa Březen 17 11:52:36 CET 2004

Dne Tue, May 16, 2000 at 02:24:00PM +0100, od zoodiskus@mbox.vol.cz prislo:
> Potrebuji v prumyslovem prostredi natahnout celkem dlouhou RS485 (radove stovky metru)
> s RS-485 povedem i napajeni pro zarizeni +5V tj. povedem celkem 4. vodice A, B +5V zem.
>
> Otazka je,  je lepsi nechat zem napajeni jako plovouci nebo ji natvrdo uzemnit ???
 Uzemnit na jednom konci, zbytek ve vzduchu.Testoval jsem to na vzdalenost cca
 1,5 km a v pohode i v prumyslovem prostredi. Pri uzemneni ustredem byl problem
 se souhlasnym napetim na budici.

> D?kuji
 Neni zac

--

*                     Petr La???k                      *
*    LITES a.s. v?voj elektronick? po??rn? signalizace *