C pro 8085

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:52:35 CET 2004

To mi zni jako inzerat z rubriky seznameni - mlada pohledna blondyna hleda
lasku na cely zivot. Auto, chata a tuzexove konto vytano ;-).

>Potreboval bych sehnat kompilator jazyka C nebo Pascal ktery
>generuje kod pro procesor I8085 ( IDE spojene s emulatorem
>vytano).

J. Hanzal

P.S. Z toho, ze hledate C _nebo_ Pascal bych usoudil, ze nemate jeste ani
radku zdrojoveho textu. Na te 8085 tolik trvate proto, ze hardware je jiz
hotovy? Ptam se zejmena proto, ze obcas se vyskytnou dotazy podobneho
charakteru, a pak vyjde najevo, ze dotycny nasel ve sklepe stangli starych
integracu a rozhodl se je zhodnotit tim nejkomplikovanejsim zpusobem.
Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49?58'28" North, 14? 4'35" East