Neco jednoducheho na kresleni vyvojaku

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:52:35 CET 2004

No treba SmartDraw.....www.smartdraw.com
nebo Visio ale tam nevim adresu.Spousta Visia byla na ruznych
CD s free sw.
Sam jsem pred casem neco podobneho shanel na tehle konferenci
a pouzivam do ted SmartDraw. Ma spoustu knihoven, obrazku
a ja nevim ceho jeste(mam to taky jen na malinkate vyvojaky :-))))
A mozna ho mam taky proto, ze i kdyz tvrdi ze vyexpiroval
tak normalne funguje dal :-))

Martin