Dovoz z USA

Lubos Voros lubosv
Středa Březen 17 11:52:34 CET 2004

Velmi je dolezite, ako chces platit. ako nahle pocuju wire transfer (banovy
prevod), tak mas smolu aj keby si objednal za 10.000,- USD. Niektore firmy
nie su zabehane na obchodvanie cez banku.
Mne sa zatial podarilo vzdy s nimi dohodnut, nech to bol ktokolvek.
Ak to nie je tajomstvo ta mi posli link (pripadne privatne) nech sa pozriem
na ich podmienky.

Lubos