GALBLAST

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:52:33 CET 2004

> I kdyz jsem mel trosku problem tenhle mail desifrovat :-)) (HTML
> neni pro Pegasus mail opravdu to prave), tak musim rict ze mam
> stejny problem. Postavil jsem GALBLAST a jedine co umi je cist a
> to jeste s chybami. Opravdu netusim v cem by mohl byt problem...
>          Ondra

Postavil jsem jich zatim asi tricet a vsechny behaji.Takze par poznatku:
1. Paralelni port je potreba nastavit do rezimu SPP - jinak vznikaji vyse
uvedene problemy.
2. Propojovaci kabel par.port - GalBlast co nejkratsi - maximalne tak 1,5m
3. Kabel musi opravdu propojovat vsechny pouzite piny - jiz jsem mel kabel,
ktery to nesplnoval
4. Kvalita civky v menici - obcas se stane, ze civka nema uvadenou
indukcnost, pripadne je prerusena.

Kosta