Povrchove osetreni kontaktu

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:52:33 CET 2004

Bylo nebylo,
jednoho krasne kvetnoveho dne jiste zarizeni (zavrit oci - ano - je to
osobni pocitac, tedy notebook - ale to sem nepatri, takze tomu rikejme
zarizeni) zacolo netekovat nezvykle mene pameti, nez kolik k nemu bylo
pripojeni. I rekl jsem si: "SAKRA!". Vypadalo to, ze pamet odesla. Dnes
uz jsem chytrejsi a vim, ze to mozna nebude tak hrozne. Byl jsem poucen,
ze tyhle pameti jsou nachylne na mechanicke zavady. A proto ctete tuhle
?-topicovou pohadku.

Blizime se do finale: Muze mi nekdo doporucit jak osetrit zlacene
kontakty na pametovem modulu? Byl mi doporucen lih, ale pokud mate
zkusenosti s necim jinym, budu rad, pokud se o ne podelite.

S pozdravem Pavel Kriz

PS (nikov BTW): Omlouvam se za minuly offtopic. Doufam, ze ted jsem
formuloval dotaz, ktery spada do zamereni konference.

PS2 (to pisou pouze nenormalni lidi): Uz nejak Svejkovatim, ale casu,
ktery pan Tomas Kouba venuje konferenci si vazim - ja bych to asi
neudelal - proto jsem nevedel o predchozim varovani.

PS3 (no comment): Prosim, nereagujte na tyhle keci, ale na dotaz.

PS4 (pro modemisty): Sorry, ze Vas me kecy stoji penize - treba Vas nekdy
pozvu na pivo.