No subject

feno@post.sk feno
Středa Březen 17 11:52:32 CET 2004

 Pozdravujem vsetkych !

Potrebujem urobit syntezu VHDL pre FPGA.

Mam Crack verziu OrCAD v.9. Vsetko v nom ide OK (Capture,
PSpice A/D, LayOut), az na jednu drobnost, ktoru som zistil
az v suvislosti s FPGA:

Ak urobim v Capture projekt pre FPGA (konkretne Xilinx
XC4003E) a chcem spustit Compilaciu (teda spustit Express -
co je nastroj pre syntezu VHDL), obdrzim klasicku Win
hlasku - "This program has performed an illegal ..."

Skratka nefunguje mi Express, a tak nemozem urobit syntezu
VHDL.

Na univerzite mam k dispozicii plnu verziu Xilinx Foundation
Express 1.5i, avsak distributor strajkuje s dodanim licencie
co znamena, ze vsetko je k dispozicii, akurat opat nie je
mozne spustit Express, ktory prevadza syntezu VHDL.

Otazka: vedel by mi prosim niekto poradit ako rozchodit
Express od OrCAD-u ?
Samozrejme privitam lubovolnu radu ako dalej.

Vdaka, Ivan Feno.