Uz opravdu nevim jak dal aneb BTV THOMSON podesate

Plsek Martin xplsek01
Středa Březen 17 11:52:31 CET 2004

	Vsechny ty krabicovy kondiky jsem projel Megmetem a jsou OK. Kdyby
byl zkrat ve VN trafu, tak si myslim, ze by ten tranzistor neshorel, spis
by to vsechno bylo utlumeny. Nebo ne? Kdyz ta televize pred davnymi casy
ke mne prisla, tak tam bylo blby VN trafo (original) vymenil jsem ho za
nahradu HR7140 a jelo to asi 14 dni a od te doby je to v pr....

PS:"ZLATY rusky televizory, prumerna doba jejich oprav se u me pohybuje
kolem 3 hodin."

				Martin Plsek