ATMEL a USB

Snail Instruments snail

>To je posledni vyhovujici reseni.
>Kdyby se to dalo navleknout na USB tak sy myslim ze by ty data mohli bezet
>do PC ON-line :-))))))

Stale chodime kolem horke kase - jak rychle se maji ta data prenaset? Kolik
jich je za jak dlouho? Objevuji se v nejakych shlucich (prijde porucha -
merim rychle, jinak jenom sleduji a cekam na poruchu)?

>Takhle to proste on-line nestiha.
>Druha vyhoda by byla , pripojovani mobilniho zarizeni za provozu, ze by si
>sesbiral data z vice zarizeni mobilne a pak by se napich do PC bez
>zbytecnych restartu a rizik ze spadnou win98.

To je ovsem teorie, jsou znamy pripady, kdy W98 spadnou prave pri pripojeni
(nebo odpojeni) USB zarizeni ;-)

>Alespon se mi to tak jevilo :-(((
>Proc nezkusit neco noveho.

Ja jsem pro vsechno pokrokove, (kuprikladu tenhle e-mail pisu na 486/DX2
;-), ale nema cenu diskutovat v obecne rovine. USB umoznuje v idealni
konstelaci prenaset data rychlosti ~8.5Mbit/s, to je asi tak vsechno, co se
da rici hned ted.

>A zase mam cekat pet let nez zase v Mikrosoftu neco sezenou .??????????
>:-}}}}}

Taky vyvoj zarizeni bude chvili trvat, takze Microsoft ten skluz castecne
dozene ;-) Ostatne neco chodi uz ted.

J. Hanzal