Vyvoj s PIC12C509

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:52:29 CET 2004

To neni tak jednoduche rozhodnout - 12C509 ma 12.bit instrukcni sadu a tudiz
jine strankovani pameti - banka RAM 12C509 je 32, u 16Fxx je128; stranka ROM
pameti je 512/2048; call je mozny u 12C509 jen pro prvnich 256 byte stranky,
u 16Fxx na celou stranku a par dalsich drobnosti u SFR (funkcni registry).
Mimo to jsou jine i periferie na cipu, resp. chovani napr. na interrupt na
zmenu na pinu. Tezko soudit co to je "docela komplikovany program" a co z
12C509 vyuziva.

16Fxx se daji pouzit pokud se nebude vyuzivat preruseni, podminenym
prekladem se vypusti strankovani pameti, podminenym prekladem se osetri
obsazeni registru,.... no nebijte me.

Jarda