Regulovatelny zdroj

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:52:29 CET 2004

Zdravim vas,

dostal som sa ku konstrukcii (scheme) regulovaneho zdroja 1 az 30V, 0,02az
3A, ktoru aj ako stavebnicu ponukal Fanda Elektronik. Bol s MAA723,
digitalny ukazovatel napatia a prudu. Nema niekto s touto konstrukciou
skusenosti? Riesim totiz vlastnu konstrukciu (dvojity zdroj) a nechal som sa
inspirovat prave tymto zdrojom. Nerad by som po zhotoveni zistil, ze
existovali nejake vylepsenia alebo zmeny v scheme.

Este jedna otazka - v niektorych konstrukciach sa pouziva symetricke trafo a
LM317 na kladne napatie a LM337 na zaporne so spolocnou zemou. V inych
konstrukciach boli zase uplne samostatne nezavisle zdrojove casti, a v
pripade potreby symetrickeho napatia sa spoji zem prveho zdroja s plusom
druheho zdroja, cim sa docieli +, zem, -. Ktora z tychto variant je lepsia,
resp. su nejake obmedzenia jednotlivych variant?

Dakujem. S pozdravom,

Pavol Kollar.