Kalibrace krystalu v obvodu RTC s DS1307

psolc@vyz.ln.skoda.cz psolc
Středa Březen 17 11:52:29 CET 2004

dokalibrovat?

pripojen

pripojenim kapacity

Pripojenin kondenzatoru oscilator zpomalit jde, ale jen ve velmi male mire.
Pak cely oscilator vypadava. 30s denne je jiz dost. Cesta vede spise ve
vymene krystalu s vyssi presnosti, nebo je proste zkouset vymenovat. Pozn.
Toto jsem zkousel u krystalu 8MHz, 32K se mozna chova jinak.

Petr