Atmely

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 11:52:28 CET 2004

IMHO bez znalosti architektury procesoru je "filozofie" assembleru ci
C tak nejak k nicemu. A ze by katalogovy list byl tim pravym studijnim
materialem? Pokud tedy zrovna nechce studovat napr. zavislost Icc na
teplote a podobne jemnosti.
Doporucoval bych jiz zminovanou knihu: P. Skalicky, Mikroprocesory
rady 8051 z BENu (tedy pokud tim "Atmelem" je minena rada '51).
Co se tyce programovani, asi nejlepsi je zacit s assemblerem. V nejake
knihovne by se jeste mohla poflakovat publikace: J. Vodenka,
Makroassembler ASM 51, kniznice CSVTS 1988 (no neni to nejmladsi,
ale je to cesky).

No a hlavne bezedna studnice informaci - Internet. Namatkou napr.:
http://developer.intel.com/design/mcs51/
http://developer.intel.com/design/mcs51/manuals/
http://www.atmel.com
http://www-us.semiconductors.philips.com/