GSM moduly

Jozef Slavik slavik
Středa Březen 17 11:52:28 CET 2004

>Jaky je rozdil mezi formatem PDU a TEXT u SMS z hlediska dalsiho zpracovani
>(jednocip) a jeho problematiky.

TEXT format je sice jednoduchsi ale SMS sa pri nom posiela s prednastavenymi
atributmi
PDU format ma vsetky atributy zakomponovane uz v sebe ale je zase zlozitejsi
okrem toho nie vsetky telefony podporuju obidva formaty

priklad: chcem poslat SMSku, ktora sa po prichode hned zobrazi na displeji

TEXT mod :
musim zadat AT+CSMP=,,,240
az potom mozem posielat SMSku....
nehovoriac o tom ze dalsia bude posielana s tym istym nastavenim (pokial ho
nezmenim)

PDU mod:
jednoducho v PDU pakete zmenim jeden byte z 00 na F0 a je to...a
neovplyvnujem dalsie SMSky

>Pracovat s textovym formatem se mi zda vyhodnejsi.
rozhodne....len nie som presvedceny ze v nom ide urobit vsetko to co v PDU

zdravim,
JSL