Kde se da sehnat lakovany drat ?

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:52:28 CET 2004

Jo, opravdu se motaji. Jenom ta navijecka je velika jako tramvaj.
Nekvalifikovanym delnikum bych to ale urcite delat nenechal. Videl
jsem jednou takove navijeni a pripadlo mi to dost slozite. Napriklad
pri vinuti paralelne svazkem vodicu (kdyz dratek 20 x 5 mm nestaci)
se musi presne provadet transpozice vodicu ve svazku, aby byly vsechny
stejne dlouhe (kvuli odporu) a sposta dalsich ukonu, jejichz smysl
mi zustal utajen, ale urcite byly dulezite.
Ales Prochaska