Atmely

Ing. Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 11:52:27 CET 2004

Dobry den,

> Kdyz uz jsme u toho jak kdo zacinal, tak ke zvladnuti 8051 mi tenkrat
> stacila tri cisla modreho AR, ktera se celkem asi na 10 strankach prave
> '51-ckou zabyvala (mimochodem, stacila by i dnes - bylo to tam
> dobre popsane). Ale pred tim jsem jiz mel zkusenosti napr. s onou
> 8048, Z80, 68xx apod.. Nakonec ten vycet jiz neni podstatny, prechod
> na jiny procesor uz neni takovy problem. Ale zacinat na zelene louce pouze
> s katalogovym listem, to IMHO neni ten pravy zpusob. Zduraznuji IMHO,
> tedy dle meho nazoru.

neda mi to, aby nezareagoval...
Na webu Atmelu jsou krome katalogovych listu s technickymi parametry jeste
kapitoly s popisem cele rady procesoru 51. A to je presne to, o cem jsou ty
knizky, AR apod. Obcas se to lisi jen nekterymi chybickami a take priklady,
ktere autori pridaji. Co se tyce prikladu, tak tech je u Atmelu na webu take
docela dost. Navic bych literaturu v anglictine nezatracoval, protoze to je
i do budoucna zdroj cennych informaci (technickou anglictinu jsem se ucil
prave louskanim takovych knizek jako je 150strankovy popis 68HC11, katalog
FPGA XILINX, ispLSI Lattice spod.) U neceho se zacit musi a urcite to neni
ztraceny cas...

Preji prijemne chvile pri louskani technickych manualu.

Hynek Sladky