AUI crosscable

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:52:27 CET 2004

On Fri, 26 May 2000, Karel Dudasek wrote:

> Dobry den,
> potreboval jsem propojit dve sitove karty s AUI konektory
> a proto jsem hledal, zda se da nejak vyrobit crosscable.
> Nasel jsem si popis AUI konektoru ( kombinace nasledujicich zdroju -
> HW book, popisy tech karet a popis AUI tranceveru )
> a zkusil jsem dat dohromady nejake zapojeni.
> 1) Transmit <-> Receive 3-5,10-12,5-3,12-10
>    GND      <-> GND     1-4-8-11-14
> 2) viz vyse +

Kdysi jsem delal AUI 'prokrizku' takhle -

3-5,4-4,5-3,6-6,10-12,11-11,12-10,14-14

tedy krizene propojeni TX/RX signalu, spojeni stineni signalu a power
a spojeni PWR zemi. Pouzival jsem to pro spojeni dvou HUBu - kablik
byl ale docela kratky. Fungovalo to - i kdyz pravda je, ze jsem zadnou
zvlastni statistiku chyb nedelal. Na delsi kablik by to mozna chtelo
dodrzet vyznam a pouzivat pro prenos signalu stineny twist .

|                             petrsi@jcu.cz                              |