zvaracka ~ 250 A

Ladislav Hruska hruska
Středa Březen 17 11:52:24 CET 2004

To uz asi bude davny cas ,ted jsem koukal na cenu diody u CKD 1200V/237A a
je  to lidovych 800Kc bez DPH. Pokud to ovsem neni davno zajimalo by me
presne oznaceni ,taky bych si jich za 100Kc par koupil.Nedavno mi odesel
usmernovac u svarecky (spatnym chlazenim ) a ted si pekne nadavam ,ze jsem
tam nedal poradny kus hliniku, protoze se mi nedari sehnat nejakou lacinou
nahradu,  diody  na 100V/100A by mi stacily.
L.Hruska