zvaracka ~ 250 A

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:52:24 CET 2004

On Tue, 30 May 2000, Ladislav Hruska wrote:

> To uz asi bude davny cas ,ted jsem koukal na cenu diody u CKD 1200V/237A a
> je  to lidovych 800Kc bez DPH. Pokud to ovsem neni davno zajimalo by me
> presne oznaceni ,taky bych si jich za 100Kc par koupil.Nedavno mi odesel
> usmernovac u svarecky (spatnym chlazenim ) a ted si pekne nadavam ,ze jsem
> tam nedal poradny kus hliniku, protoze se mi nedari sehnat nejakou lacinou
> nahradu,  diody  na 100V/100A by mi stacily.

Doporucuju divat se do casopisu typu elektroinzert. Kupoval jsem to od
nekoho na dobirku. Nedavno jsem koupil 3ks tyristoru CKD 1000V/250A
za 100,- kus. Nicmene nepodarilo se mi to na te svarecce rozchodit
asi by to chtelo nejake specialni zapojeni budiciho obvodu, takove to
klasicke 'tyristorovy regulator' mi nechodilo. Kdyz jsem to dal na trafo
tak to slapalo OK jen v ty svarecce to nechtelo regulovat ... :-(

|                             petrsi@jcu.cz                              |