PIC or AVR? (pre 3 x LED)

VladoSl avelektro
Středa Březen 17 11:52:24 CET 2004

Zdravim.
    Dovolim si poziadat o radu niekoho z Vas, kto ma 5 minut pre tuto narocnu ulohu :o)))
Potrebujem obvodovo co najjednoduchsie vyriesit ulohu so spinanim 3 vystupov s casovym oneskorenim v sekundach. Moja
predstava je procesor s internym oscilatorom + 3x vystup spinany do nuly a samozrejme resetovaci obvod. Ak by som pouzil
atmel 2051 ci 1051 potreboval by som naviac krystal a dva kondenzatory. Preto si myslim, ze PIC or AVR je to spravne
riesenie. Pretoze som bol doteraz verny vyhradne "51" nerobil ani s PICs ani s AVRs.
    Ak niekto mate chvilku, prosim o par drobnych ale o to vzacnejsich rad. na sukromny mail avelektro@vadium.sk s
tematikou: najjednoduchsie zapojenie najjednoduchsieho programatora pre najjednoduchsi program ... :o)))
Viem, ze je vela knih a vela zapojeni a vela materialu na inete, ale o to cennejsia je konkretna pomoc ked casu je malo.

Vopred dakuje:
Slavkovský Vladimir