UUUSSSSBBBBB

Michal MEDEK Michal.MEDEK
Středa Březen 17 11:52:23 CET 2004

Ahoj Davide!

taky se zajimam o vyvoj aplikace pro x51 -> USB -> W??.
Tusim, ze tahle oblast je asi velka dzungle, ale prece jen
mne zatim chyta nadseni ;-), snad to nebude moc velka
fraska.
O co mi jde? Kdybych zaplatil treba 100-200,-Kc, dala by
se poslat kopie toho CD o USB?
Pokud to "UUUSSSSBBBBB" znamena cedit slovo USB pres zuby,
pak se omlouvam. Pokus mi CD poslete, budu Vam vdecny.

Zdravim Michal MEDEK

[mailto:Michal.MEDEK@worldonline.cz]
Moje adresa je: RONDO s.r.o.
                Tesinska 29
         746 01 OPAVA
tel./fax: 0653-625903

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of David
Belohrad, ing.
Sent: Tuesday, May 30, 2000 11:11 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: UUUSSSSBBBBB

Zdravim vsechny.
Pred casem jsem tady roznesl informaci, ze mam neco o usb a ze to dam na
net. CD uz se mi dostalo zpet do mych rukou, ale ma to jeden hacek. Vsechny
ty informace zabiraji cca 350mega. A tak se ptam: byl by nekdo ochotny dat
to na web? a nebo nejak jinak?
co tam asi tak je: microsoft ddk, usb tutorial, usb specif, a mnoho dalsich
veci vcetne datasheetu nejakych obvodu. mam pevnou linku, takze kdyz mi
nekdo da pristup na ftp, tak to tam muzu vysazet.
d.