PIC Basic

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 11:52:23 CET 2004

add 1: vetsinou jde o interpreter jednoducheho programovaciho jazyka basic (Stamp 1 a 2). Uzivatel vyviji aplikaci na PC a po ser. kabelu ji downloaduje do zarizeni vybaveneho interpreterem basicu.
Zarizeni se sklada s procesoru PIC nebo SX s napevno naprogramovanym interpreterem Basicu a z externi seriove EEPROM do ktere se uklada uzivatelsky program v podobe predprelozenych instrukci (tzv. P-code). Basic obsahuje krom zakladnich matematickych a logickych fci. i komunikacni knihovnu.
add. 2. Zjednoduseny vyvoj primitivnich aplikaci kterym staci nizsi rychlost interpreteru a omezena delka kodu, napr. ruzne ovladani modelu, ledek, casovace atd.
Na netu existuji i levnejsi klony Basic Stampu, mozna najdes i freeware interpreter.
S pozdravem

Ing. Petr Pivo?ka
samostatn? v?vojov? pracovn?k
V?zkumn? v?vojov? centrum DS458
CHEMOPETROL, a.s.
436 70 Litv?nov - Z?lu?? 1
035-616-4715, 0602-817746
pivonkap@chemopetrol.cz

>>> peter@centron.sk 30. kv?ten 2000 15:13:05 >>>

     Mam otazku.

     U jednej firmy som na pocitaci videl program PIC Basic. Nikto mi
nevedel o tomto programe podat ziadnu informaciu a ja som nemal cas
ani moznost ho nainstalovat,alebo spustit.Ak by niekto o tom programe
nieco vedel,mohol by mi dat informaciu,ci ide o program:

           1. Pre pracu s PIC-mi,myslim nieco ako simulator,asembler ap. ?
           2. Implementaciu jazyka Basic do PIC-ov a co potom s tym ?

               Diky.

                                                                 Peter