Natoceni soucastek

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:52:23 CET 2004

Dobry den vsem na konferenci.
Mam jednu prosbicku. Pokousim se navrhnout MIDI varhani
pedal a potreboval bych udelat plosnak na optozavory, ktere
budou na jednotlivych klavesach. To neni az zas tak velky problem.
Trochu to komlikuje fakt, ze pedal je cely prohnuty a pruhyb je
kruznice s polomerem 2,5 m. Nevite prosim nekdo, zda se da
v nejakem navrhovem systemu (OrCad, Eagle...- pokud mozno
u free verze) natocit soucastka treba o 2 stupne? Pokud je mi znamo,
lze soucastky otacet pouze o 45 stupnu, coz je mi zcela na nic.
No a kdyz uz otravuju s takovym nesmyslem, tak mi neda, abych se
nezeptal
jak se da pod OrCadem 4.31 vytisknout plosnak na vetsi format nez je A4.

Potrebuju totiz vytisknout o neco vetsi format a neni schopen ho do
postscriptu nacpat jinak nez jako A4, kterou navic neumi otocit ani  o
90 stupnu.
Dokazte mi PROSIM ze jsem blbec ja a ne ten program.
Moc dekuju za jakekoliv info.

Martin Sanek