Natoceni soucastek

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:52:22 CET 2004

> Trochu to komlikuje fakt, ze pedal je cely prohnuty a pruhyb je
> kruznice s polomerem 2,5 m. Nevite prosim nekdo, zda se da
> v nejakem navrhovem systemu (OrCad, Eagle...- pokud mozno
> u free verze) natocit soucastka treba o 2 stupne? Pokud je mi znamo,
> lze soucastky otacet pouze o 45 stupnu, coz je mi zcela na nic.
> ---------------
Existuje program (rotatev1.ulp) pro Eagle, ktery umi vytvorit soucastku
otocenou o libovolny uhel - v board se napise radek napr. angle=24.94,e=L3 a
pusti uvedeny ULP. Ten vytvori rotation.SCR, ktery vytvori knihovnu
rotation.lbr se soucastkou L3 otocenou o 24.94stupne. Da se napsat treba i
angle=step5,e=R45 a pak je soucastka R45 vytvorena ve vsech uhlech s krokem
5st.

Je to tak trochu drbani se pravou rukou pod levym kolenem za pravym uchem,
ale funguje to. Vse potrebne (volnou verzi Eagle i zminovany ULP) lze
stahnout na www.cadsoft.de

Jarda