Protokol autoradio Kenwood <-> CD changer

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:52:22 CET 2004

bravo, ses borec! Jsi ochotnej ten protokol zverejnit, nebo je to privatni
zalezitost? Ne ze bych ho ted potreboval, ale taky mam v aute Kenwood
changer a nekdy by se to treba mohlo hodit.

BTW: zkoumal's jak se prenasi audiosignal do radia? Je to digitalne nejaky
SPDIF nebo uz analogove?

> - jakou koupit rozumnou (bezsumovou) zvukovku za rozumne penize ?

jasna volba SB_Live

> - pripadne tipy jak to resit prehravac do auta uvitam taktez

Aiwa ma radio s CD changerem, ktere uz umi MP3. Cena je pry 350_USD. To je
cena obycejne aparatury, ma to smysl stavet?

cau zdvorak