PCF8583

Petr Voborník vobornik
Středa Březen 17 11:54:05 CET 2004

Techto obvodu jsem jiz pouzil desitky a u dvou kusu se mi po neurcenem case
bezchybneho provozu projevila stejna zavada. Zkousel jsem tyto dva obvody
rozbehnout, ale bez uspechu. Prohlasil jsem je za vadne :-(

S pozdravem Petr Vobornik

-----Původní zpráva-----
Od: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]za uživatele
Slavomir Tomascik
Odesláno: 1. března 2000 7:33
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: PCF8583

Zdravim HW.

Mate prosim niekto skusenosti s niecim takym?
V aplik. mam 89c2051 -> PCF8583T.
Pri citani casu, napr. sekund (register 02h) je vysledok asi takyto:
F0, F1, F2, F3, ..... F9, F0, ....
Takze mi necita desiatky sekund. Podobne to je na minutach, aj stotinach.
Raz som ho zo zufalstva vytiahol z petice pod napajanim a po vlozeni spet
zase nechodili sekundy, ale desiatky sekund - 0F, 1F, ....
Rutiny I2C som si pisal sam, ale kedze postupnost citania sekund je v
poriadku, predpokladam,
ze by mali byt dobre.

Pomozte prosim zufalcovi. Vdaka.

Slavo Tomascik