Konstantanovy drat

Vladislav Stulak stulak
Středa Březen 17 11:54:05 CET 2004

Myslim, ze niekde doma mam asi meter priemeru 0.71mm a asi meter o priemere
1mm
Najskor sa vsak domov dostanem v piatok a poslat to mozem az v pondelok.
Neviem ake rychle su posty, ale do Ciech to asi bude chvilku trvat.

Ak by teda bol zaujem, napis mi a ja ti to poslem, zadara. :-)))
Mozno by som vedel zohnat aj viac, ale nie je to iste.

Vladislav Stulak       student FEI TU Kosice       stulak@intrak.tuke.sk

TU Kosice www.tuke.sk,        FEI TU Kosice www.fei.tuke.sk,