I2C & DAC

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:54:04 CET 2004

Zalezi na pozadovane rychlosti. Pro mereni baterek, kde vterina nic
neznamena, bezne pouzivam PWM prevod 20000 dilku, tedy neco pres 14 bitu. Je
potreba nastavit periodu o neco delsi, nez odpovida poctu dilku prevodu.
Nevyuzity cas lze vyuzit napr. pro komunikaci, treba i po I2C. Staci na to
Atmel, nejaka reference, pro spinani 3 kanalu 4053 a 3 dolni propusti s OZ.
                        Vlada Andel,   www.mirnet.cz/vaelektronik